Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Як отримати другу дозу вакцини від COVID-19?

Медицина
06.07.2021
Усі, хто отримав першу дозу вакцини від COVID-19, гарантовано отримають другу. Це стосується всіх вакцин, які використовуються в Україні. Але у багатьох українців виникають питання стосовно другої дози. Розповідаємо, як отримати другу дозу вакцини від COVID-19 ?
? Для вакцинації другою дозою вас мають запросити по телефону за контактом, який ви залишили після першого щеплення.
? Люди, які вакцинувались в масових центрах вакцинації, отримають другу дозу в тих самих центрах.
? Якщо на вакцинацію вас записував роботодавець, він організовує і друге щеплення.
? Записи про щеплення зберігаються на рівні центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я та з дозволу пацієнта доступні відповідним медичним працівникам. Тому, якщо є запис про перше щеплення, мають записати на друге через відповідний проміжок часу.
❓ Як діяти у випадках, якщо вас не записали на отримання другої дози вакцини під час першого щеплення або не запрошують телефонним дзвінком для введення другої дози вакцини?
✅Ближче до дати другого щеплення необхідно звернутись:
➡ Якщо вас вакцинували в пункті щеплення - до того самого пункту щеплення або ж, у випадку зміни локації, до найближчого. Також можна звернутись до сімейного лікаря.
➡ Якщо вакцинували в центрі масової вакцинації - до того самого центру вакцинації, або у випадку зміни локації, до найближчого.
➡ Якщо вас вакцинували організовано мобільними бригадами - до роботодавця. У випадку зміни місця роботи можна звернутись до колишнього роботодавця та вакцинуватись разом із попереднім колективом. У новому колективі можна отримати друге щеплення лише за умови, що перша доза вакцини у них така ж сама, що і у вас.
❓ Що робити, якщо дані в електронну систему охорони здоров’я внесли з помилкою.
✅ Потрібно:
➡ Попросити медичного працівника, який буде вводити 2-гу дозу вакцини виправити помилку, яка була допущена у внесенні інформації під час введення 1-ї дози.
➡ Звернутись до сімейного лікаря та виправити помилку в електронній системі.
Якщо вам відмовили у щепленні - звертайтесь до контакт-центру МОЗ ☎? 0 800 60 1219.
 
2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше