Безготівкова монетизація субсидій та пільг
Також ви маєте можливість самостійно оплатити вартість комунальних послуг за власні кошти для уникнення порушень термінів оплати. При цьому перераховану субсидію/пільгу за грудень 2019 року буде враховано у наступному періоді (у січні 2020 року).
Якщо ви не повністю оплатили комунальні послуги, ви отримаєте SMS після 23 грудня 2019 року з переліком комунальних послуг та сумами, які потрібно доплатити власними коштами.
Якщо Ви не отримали SMS до 26 грудня 2019 року, це може означати:
- Ви повністю оплатили комунальні послуги.
- Банк не отримав ваш контактний номер телефону.
- Ви відсутні в реєстрі на отримання субсидії чи пільги.
- Ви маєте готівкову форму субсидії чи пільги.
Деталі можна з’ясувати лише в управлінні праці та соціального захисту населення Коломийської РДА.
Для отримання SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та реєстрації в особистому кабінеті пільговика необхідно:
Звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з проханням доповнити ваші персональні дані номером мобільного телефону. Пільговику, котрий вже надавав номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.
Зареєструватись в особистому кабінеті пільговика на сайті Ощадбанку. Там можна дізнатись всю інформацію щодо пільг та субсидій: перелік комунальних послуг, розмір нарахованої субсидії/пільги, її залишок, а також суми, що були перераховані постачальникам комунальних послуг (за умови надходження інформації від них до Ощадбанку).
При першому вході в особистий кабінет пільговика необхідно вказати ваш мобільний номер телефону, який було надано до управління праці та соціального захисту населення Коломийської РДА при оформленні субсидії/пільги.